keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Toinen viikko

Tämä viikko alkoikin kovin epämiellyttävästi kun lapseni tuli kipeäksi. Jouduin heti maanantaina ilmoittamaan esimiehelleni etten pääse tulemaan töihin, harmitti vietävästi koska olisin kovasti halunnu mennä. Tiistaina toivoin parempaa mutta aamulla herätyskellon soidessa 6:15 kuuntelin lapseni köhää ja viestitin esimiehelleni, josko pitäisin vielä päivän vapaata ja se oli hänelle enemmän kuin ok. 

Keskiviikko ja oma nenä vuotaa niin että henkeä ei meinaa saada, lapsen räkätauti on selvästi tarttunut minullekkin. Noh töihin mars, tänään olikin paljon puuhasteltavaa, solmin melkein 15 kanta-asiakas sopimusta ja osasin jo omasta mielestäni opastaa asiakkaita hyvin. Olen oppinut myös käyttämään Clasun omaa hakukonetta ja pääsin tutustumaan sisältöön kun sain tunnukset. Tänään pääroolissa oli kuitenkin hälyttimien laitto. Tutustuin myös lähemmin toiseen työharjoittelijaan, joka vaikuttaa oikein mukavalta. 



Tällä hetkellä liikkeen etuosa keskittyy täysin säilytysmuotoihin, siirsin myös kassalta pois viimeksi last by tuotteena olleet jäänsulattajat sivuun ja tilalle laitoin mikrokuituliinoja ja oheistuotteeksi yleispuhdistusainetta. Pomo Mirva antoi minun myös tehdä tilauksen puhdistusaineista koska niitä ole jäljellä enään alle 15 pulloa. Päivä oli taas erittäin antoisa ja opin paljon uusia asioita. Alhaalla lisätty kuva myös työvuoron aikana vaihtuvista asemista ja tehtävistä. 

 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti