Kolmas ja Neljäs viikko
Tämä viikko meneekin sitten kokonaan kotona koska lapseni sairastui kurkunpääntulehdukseen ja samalla vielä norovirukseen....
^^
Neljännen viikolla saimme pomon kanssa vihdoin järjestettyä myymälän kiireestä huolimatta näytönsuunnittelu tunnin. Päätimmekin siis että suoritan visu osion samantien. Mirva antoi minulle ohjeistus paperit, joka siis sisälsi tuotteet ja suurinpiirteisen järjestyksen miten tavarat laitetaan esille. Kuitenkin tuotteista kaksi oli jo poistunut tuotevalikoimasta, joten piti hieman soveltaa että pöytä näyttäisi täydeltä ja kaikki myytävät tuotteet sopivat yhteen.
Poistin "vanhat" tuotteet hyllystä ja tein tilaa uusille. Uudet tuotteet esiin ja sommittelemaan.
2 Vaihe
Sommittelu valmis. Sain vapaasti valita tuotteiden paikat, kuitenkin suurpiirteistä ohjeistusta noudattaen.
3 Vaihe
Varastosaldon tarkastus. Huomasimme että saniaisia on kovin vähän joten päätimme tilata niitä lisää.
Oheistuotteena kynttelikölle lisäsin kynttilöitä.
Tuotteiden hinnoitteluun ja asiakasinformaation tuottamiseen käytetään Clas Ohlsonin omaa CoresWeb:ia, sieltä löytyy kaikki tuotteiden tekniset tiedot, josta ne sitten kopioidaan toiseen ohjelmaan jossa kyltit/hintalaput tehdään. Hintalaput tehdään Shoppa2 ohjelman avulla, joka on Clas Ohlsonilla testikäytössä.
Hylly alkuperäisellä mallilla





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti