tiistai 7. maaliskuuta 2017

Vko 10


Vko 10


Valmistelin tuote-esittelyä Kärcher ikkunanpesurista, tänään on ollut aika samanlainen päivä kuin aina aikaisemminkin, hirveästi kuormaa purettavana joten siinä riittää hommaa. 

Hoidin myös laskuja (kuitteja) edelleen lähetettäväksi arkistointiin. Mirva myös arvioi minun Kaupan palvelu ja myynti osion. Loppupäivän tein hieman katelaskelmia ja kassatyöskentelyä.

Harjoittelua on enään kaksi päivää jäljellä ja keskiviikkona on edessä tuote-esittely. Tämä on ensimmäinen tuote-esittely minkä olen koskaan pitänyt, siksi se vähän jännittää, enkä aseta ensimmäiselle kerralle mahdottomia tavoitteita.

Tällä viikolla olen hoitanut monia palautuksia, jotka nekin alkavat sujumaan ilman ongelmia. Olin toisen harjoittelijan Jutan apuna kassalla ja opetin häntä myös tekemään palautukset oikein. On mukavaa kun osaa jo sen verran hyvin, että voi autta ja opettaa jo muitakin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti