keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Tuote-esittely



 Päivä alkoi sesonki osaston siistimisellä ja uusien hyllypaikkojen merkitsemisellä. Rakensimme Mirvan kanssa seinähyllyt ja niihin laitoimme sesonki tuotteet.


Sen jälkeen aloin puurtamaan tuotemyyntipisteeni parissa, hain pikkulavan ständiä varten ja sen päälle 4mustaa "kaulusta". Kauluksen päälle asetin testi ikkunan ja sumute pullon. Koko myymälän etuosan oikea puoli on rakennettu pelkästään siivoustarvikkeille. Ja pääosassa tietenkin Kärcherin ikkunan pesurit. 


Myyntitavoitteeksi asetin kaksi pesuria, koska yleensä tämä aika päivästä on hyvin hiljainen (10-12). Aijon itse ostaa kyseisen pesurin kotiini, koska sitä testatessani ihastuin sen helppokäyttöisyyteen ja käytännöllisyyteen.




Go-Live päivän tulokset olivat tulleet ja Ison Omenan myymälä oli parantanut huimasti tuloksia, sen johdosta taukohuoneessa oli tarjolla kakkua ja kahvia. Ja koska oli minun viimeinen päivä niin vein koko porukalle tarjottavaksi keksiä.


Haikein mielin jätin harjoittelija-kylttini, työpaitani ja avaimet pomolle ja toivotin kaikille hyvät jatkot, tätä harjoittelu paikkaa jäin ikävöimään. Työilmapiiri oli mitä mahtavin ja työporukka oli erittäin vastaanottavainen, aina kun tuli joku asia eteen mistä en tiennyt, oli siinä rautainen ammattilainen avustamassa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti